pr0nTV

Wednesday, February 01, 2006

Et lite prosjekt.

pr0ning startet dette forumet originalt sett for å diskutere og snakke om generelle audiovisuelle medium, og i dag skal jeg prøve noe nytt.

Snart så starter WinterWar her i Bergen, og originalt sett spurte Odin om jeg kunne lage noe promo-sak på dette. Dessverre så ble WinterWar litt redusert, mye på grunn av plassmangel og litt mer bordmangel på grunn av flommen vi hadde her i Bergen i høst.

Uansett. jeg mener fortsatt at det er noe i dette med mennesker som kommer sammen for å spille og konkurrere mot hverandre. Så jeg vil ønske å leke rundt med dette.

Så, mitt spørsmål til dere der ute: Hvilken historie skal jeg prøve å fortelle? Hvilken scener bør jeg skyte? Jeg vil prøve å ikke gjøre narr av spillerne, men heller vise dem som varierte og "stabile" mennesker som har en litt sær hobby.

Jeg trenger altså tilbakemelding på dette.. hvilken scener er nødvendig for å fortelle historien? Hvor mange spillere bør man snakke med? Hvilken spørsmål bør jeg stille dem? Hvilken aspekter av spillet bør jeg fokusere på?

0 Comments:

Post a Comment

<< Home